Veelgestelde vragen

Mag ik mijn cadeaupakket retourneren?


Natuurlijk hoop ik dat je heel tevreden bent met het cadeaupakket. Mocht het toch niet naar wens zijn, is retourneren uiteraard mogelijk. Het pakket dient onbeschadigd en in originele staat teruggezonden te worden binnen 14 dagen na ontvangst. De retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening. Ik leg je graag uit hoe het retourneren werkt; 1. Vul het retourformulier in en stop deze in de originele verpakking.
2. Breng het pakket naar een Postpunt bij jou in de buurt.
3. Verstuur het pakket naar:
La Polilla
Thaalweg West 15
6102 EA Echt 4. Bewaar het retourbewijs, welke je bij het postkantoor ontvangt, goed.
5. Als wij het retourpakket ontvangen hebben, storten wij het geld binnen 14 dagen terug via dezelfde betaalwijze die je gebruikt hebt bij het plaatsen van de bestelling.




Wanneer wordt mijn pakket verzonden?


Ik streef ernaar om het pakket binnen 3 tot 5 dagen te verzenden. Kwaliteit vind ik heel belangrijk. Daarom neem ik graag de tijd om pakketten volledig naar wens te kunnen maken.




Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?


La Polilla wil je graag de mogelijkheid bieden om het cadeau rechtstreeks bij de ontvanger te laten bezorgen om de verrassing op deze manier nog groter te maken.




Wat zijn de verzendkosten?


De verzendkosten bedragen €3,90 binnen Nederland. De verzendkosten naar België bedragen €6,15. De verzendkosten naar Duitsland bedragen €6,49.




Uit welke betaalopties kan ik kiezen?


Het betalen maak ik graag zo veilig mogelijk. Daarom kun je bij La Polilla uit de volgende betaalopties kiezen:
- Ideal
- Creditcard




Ik wil zelf een cadeaupakket samenstellen. Is dit mogelijk?


Dit is zeker mogelijk. Ook bestellingen op maat verdienen alle aandacht. Daarom wil ik je vragen om tijdig jouw wensen door te geven, zodat ik ook deze cadeaus volledig naar wens en met liefde kan maken.




Is het mogelijk om een persoonlijke boodchap toe te voegen?


Dit is zeker mogelijk. Vul jouw persoonlijke boodschap in op de productpagina. Dan zorg ik ervoor dat de boodschap op het meegeleverde kaartje komt te staan.




Wat gebeurt er als mijn pakket toch niet voorradig is?


Natuurlijk doe ik er alles aan om ervoor te zorgen dat de voorraad actueel is. Toch kan het soms voorkomen dat een pakket toch niet voorradig blijkt. In dat geval zal ik er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.





Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met mij op.

Help

Service

Volg ons

  • Facebook Social Icon
  • Instagram

Alle rechten voorbehouden © 2020 La Polilla